چگونه با شناخت از تجهیزات آماده سازی محصول، کسب و کار خانگی پرسود راه اندازی کنیم؟

چگونه با شناخت از تجهیزات آماده سازی محصول، کسب و کار خانگی پرسود راه اندازی کنیم؟

آسیاب ادویه – آسیاب رومیزی – آسیاب خانگی – آسیاب عطاری – آسیاب

در روزهای سخت اقتصادی امروز، بسیاری از افراد به دنبال کسب و کار خانگی پر سود و پر بازدهی هستند . که به عنوان شغل دوم و یا حتی یک شغل بدون نیاز به سرمایه .زیاد بتوانند از آن کسب درآمد کنند. بسیاری از کسب و کارهای خانگی نیاز .به سرمایه مالی زیادی ندارند، خلاقیت و هوشمندی می‌تواند .بزرگترین سرمایه شما در راه اندازی. یک کسب و کار خانگی باشد. یک کسب و کار خانگی .می تواند با توجه به فصول سال، نیاز..بازار و یا مهارت‌های شما راه اندازی شود، در این مقاله به بررسی .تجهیزات آماده سازی محصول در کسب و کارهای .پرسود خانگی می‌پردازیم.

کسب و کار پرسود خانگی

شاید وقتی اسم کسب و کار خانگی در میان باشد، کمی. سردرگم شوید، چه کارهایی را می توان .به عنوان کسب و کار خانگی انجام داد؟ چه میزان سرمایه برای راه‌اندازی .یک کسب و کار خانگی نیاز است؟ تجهیزات. لازم برای شروع یک کسب و کار خانگی چیست. و … بسیاری از سوالات دیگر که ممکن است در ذهن .شما ایجاد شود. پاسخ به همه این سوالات .به شما و شرایطی که برای راه‌اندازی کسب .و کار خود دارید خواهد داشت. در ادامه به معرفی برخی از دستگاه‌ها .و تجهیزات کسب و کارهای خانگی و شرایط. استفاده از آنها می‌پردازیم. این ایده‌ها می‌تواند تلنگری برای راه اندازی. یک کسب و کار خانگی پر سود باشد.

آسیاب ادویه – آسیاب رومیزی – آسیاب خانگی – آسیاب عطاری – آسیاب

دستگاه آسیاب مواد غذایی

خرید دستگاه آسیاب انواع ادویه نیز می‌تواند ایده خوبی. برای راه اندازی یک کسب و کار پر درآمد خانگی باشد. بسیاری از خانم های خانه دار .علاقه زیادی به استفاده از ادویه های تازه و مطمئن هستند. شما می توانید انواع دانه های پر مصرف مثل .هل، زیره، بادام، سنجد، فلفل سیاه، دارچین، زنجبیل خشک، زردچوبه و … را به .صورت تازه و با استفاده از این دستگاه ها آسیاب کرده .و در بسته بندی هایی با وزن‌های مختلف. به فروش برسانید.

آسیاب ادویه – آسیاب رومیزی – آسیاب خانگی – آسیاب عطاری – آسیاب

آسیاب رومیزی مدل TS-1300

اسیاب رومیزی TS-۱۳۰۰  برای خردایش انواع مواد غذایی ، ادویه جات و دانه های .سخت و روغنی کاربرد دارد. یکی از قدرتمند ترین آسیاب‌های رومیزی هست که .تیغه قوی در این دستگاه این امکان را .فراهم ساخته تا سخت ترین مواد غذایی  از قبیل:

فوفل قلنجور ، زنجبیل ، نخود خام ، هل و زعفران را .بدون آنکه نیم کوب کنید براحتی .ظرف مدت ۳۰ ثانیه تبدیل به پودر نماید.

اگر به دنبال خرید آسیاب پرقدرت ربا قیمت مناسب و کیفیت بالا تولید ایران .می‌گردید، آسیاب ۱۳۰۰گزینه مناسبی .برای ازمایشگاه ، مغازه و یا منزل شما خواهد بود. حجم مخزنی کمی که این اسیاب دارد. باعث می‌شود تا از آن برای مصارف خانگی .و آسیاب کردن انواع ادویه جات در .حجم کم استفاده کرد.

وجود بدنه سه جداره استیل .این امکان را به وجود می آورد تا از آن برای آسیاب کردن .مواد آزمایشگاهی استفاده کرد. تیغه استیلی که روی دستگاه نصب شده است .باعث آسان آسیاب کردن مواد سفت .و سخت همچون زردچوبه و سنجد می‌شود.

آسیاب رومیزی TS-1300

آسیاب رومیزی TS-1300

موارد مصرف دستگاه آسیاب TS-1300

  • عطاری ها : پودر نمودن ادویه جات مانند هل ، دارچین ، زنجبیل ، زردچوبه ، فلفل و …
  • آشپزخانه ها : پودر نمودن هل و لیمو و سماق شکر و ادویه جات
  • آزمایشگاه : آسیاب مواد شیمیایی و گیاهی
  • منازل : ساخت ادویه ، مواد شیرینی پزی
  • داروسازها : ساخت دارو

آسیاب ادویه – آسیاب رومیزی – آسیاب خانگی – آسیاب عطاری – آسیاب

جهت اطلاع از قیمت انواع آسیاب رومیزی با ما تماس بگیرید.

5 1 رای
رتبه بندی مقاله
عضو
Notify of
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
mostafa
mostafa
2 سال قبل

مثل همیشه مفید و عالی بود