معرفی بهترین برندهای آسیاب عطاری

معرفی بهترین برندهای آسیاب عطاری

گر قصد خرید آسیاب عطاری را دارید بهتر است با بهترین برندهای آسیاب عطاری آشنا شوید و بعد از مطالعه معرفی بهترین برند های عطاری یک خرید هوشمندانه داشته باشید.

معرفی بهترین برندهای آسیاب عطاری

قطعا یک آسیاب عطاری باید قدرت بالاتری برای آسیاب مواد داشته باشد و بتوان از این دستگاه آسیاب در حضور مشتری استفاده کرد و محصول پودر شده را به مشتری تحویل داد.

بهترین برندهای آسیاب عطاری ، آسیاب عطاری را در نوع فلزی و استیل می سازند به این علت که در اغلب شرایط آب و هوایی مقاوم بوده و هرگز خراب نمی شوند.

شرکت توس شکن خراسان یکی از برندهای معروف ایرانی است که در عرصه تولید آسیاب های عطاری پیشتاز بوده است .موفقیت روز افزون شرکت توس شکن را می توان تکیه به دانش قوی در زمینه تولید آسیاب و بکارگیری آن دانست . همین امر موجب شده است توس شکن بتواند با گذشت بیش از سه دهه تلاش در زمینه طراحی و ساخت اسیاب های صنعتی و اسیاب نیمه صنعتی، سهم مهمی از بازار داخلی و خارجی را از خود کند.

توس شکن خراسان هم اکنون بیش از 50 نمایندگی در سطح کشور دارد و با افتخار به کشور هایی نظیر آلمان ، روسیه ، ترکمنستان ، ترکیه ، آذربایجان ، قطر ، عمان ،عربستان ، عراق و افغانستان صادرات آسیاب داشته است. توس شکن از شرکت های معتبری است که همگام با صنعت پیشرفته ی دنیا گام بردارد و دستگاه ها واطلاعات روز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

از دیگر برند های دستگاه آسیاب می توان به شرکت بازرگانی تولیدی سینا تجهیز اشاره کرد که یکی دیگر از برندهای ایرانی به شمار می رود که در عرصه تولید آسیاب های حرفه ای و عطاری فعالیت دارد.

ویژگی های بهترین برندهای آسیاب عطاری

چند مشخصه که برای تشخیص بهترین برندهای آسیاب عطاری در نظر گرفته می شود به صورت زیر است:

  • تمام استیل بودن دستگاه
  • قابلیت تخلیه مفصلی
  • صدای کنترل شده و تا حد امکان کم صدا
  • قابلیت شستشو و ایمنی کاربر
  • کارکرد تیغه ای در دور بالا
  • قدرت  و توانایی بسیار بالا در آسیاب کردن به صورتی که نیاز به الک کردن نباشد
  • گارانتی دستگاه آسیاب عطاری
  • خدمات پس از فروش

خبر خوب این است که اکثر دستگاه‌های آسیاب عطاری ، به علت نوع کارایی و پر استفاده بودن معمولا از کیفیت بالایی برخوردار می باشند ، مهم ترین ملاک کیفیت را می توان، قطعات تمام استیل دستگاه دانست.  این قطعات می توانند طول عمر دستگاه را تا چندین برابر افزایش داده و ارزش کار آن را بالا ببرند. پیشرفت تکنولوژی باعث شده است امروزه در اکثر برندهای آسیاب عطاری مجهز به تایمر و تنظیمات دیجیتال باشد که یک مزیت منحصر به فرد برای یک دستگاه آسیاب عطاری به شمار می رود.

 

انواع آسیاب عطاری

آسیاب های عطاری به طور کلی به دو نوع تقسیم می شوند.

آسیاب صنعتی عطاری

  • آسیاب های صنعتی عطاری در عطاری های بسیار بزرگ و در کارگاه ها و کارخانجات بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.
  • تمامی آسیاب های عطاری میزان بازدهی بالایی برخوردار هستند.
  • اکثر آسیاب های صنعتی قادرند تا چندین کیلوگرم محصول را در آن واحد آسیاب کنند که این میزان به نوع دستگاه آسیاب و کارایی آن بستگی دارد

آسیاب نیمه صنعتی عطاری

  • برای کارگاه های کوچک و عطاری ها توصیه می شوند.
  • برای مصارف خانه نیز کاربرد دارند.
  • این محصولات در ابعاد و طرحهای گوناگون تولید شده اند
  • معمولاً با قیمت ارزانی به فروش می رسند.
  • بسیاری از بانوان هنرمند ایرانی با خرید آسیاب نیمه صنعتی توانسته اند به درامد خوبی از طریق شغل خانگی پردرآمد  برسند.

بهترین برند آسیاب عطاری

گارانتی و خدمات پس ازفروش بسیار امر مهمی است تا مشتری بتواند با خیال اسوده تری خرید خود را انجام بدهد و بداند بعد از استفاده از آسیاب در صورت برخورد با مشگلی غیر منتظره شرکت در قبال محصول خود تعهداتی دارد و به ان عمل خواهد کرد.

هنگام خرید بهترین برند آسیاب عطاری بهتر است از کارشناسان با تجربه تولید آسیاب کمک بگیرید.

یک برند خوب آسیاب باید محصولات را به گونه ریز کند که دیگر نیازی به الک کردن آنها نباشد.

در هنگام خرید توجه به کیفیت و قیمت محصول حتما دقت داشته باشید به این علت که متاسفانه برخی از فروشگاهها با در نظر گرفتن قیمت های نجومی برای دستگاه‌های فیک قصد در کلاهبرداری و سوءاستفاده از اعتماد مردم دارند. برای خرید آسیاب عطاری با کیفیت، می توانید از طریق سایت توس شکن و مشاوره با کارشناسان فروش اقدام نمایید.

 

آسیاب مدل TS-1500

آسیاب-مدل-TS-1500

آسیاب-مدل-TS-1500

بدلیل ظاهر شیک و استیل بودن ، بیشترین کاربرد را در مغازه های عطاری برای آسیاب در حضور مشتری دارد. مناسب برای عطاری ها، آزمایشگاه ها و داروسازی های می باشد. و این امر به علت توانایی پودر نمودن ادویه جات و دارو مناسب برای مواد مورد نیاز آشپزخانه ها ،آسیاب زردچوبه ، آسیاب دارچین ، آسیاب شکر ،آسیاب برنج و غلات ،آسیاب مواد شیمیایی و گیاهی منازل، ساخت ادویه ، آسیاب مواد شیرینی پزی ،آسیاب  دارو دارد.

مزایای آسیاب مدل TS-1500 :

  1. پودر نمودن و خرد کردن انواع مواد سخت سرعت و قدرت فوق العاده دستگاه
  2. چکش های متحرک این امکان را به دستگاه میدهد که با ریزش بار زیاد مقداری چکش به عقب برمیگردد .
  3. این دستگاه با مکانیزم فوق العاده زیبا وجود دنده فولادی و چکش های استیل متحرک که با قدرت از کنار هم میگذرند
  4. توری فرم که بصورت کشویی در جای خود قرار میگیرد دستگاه را قادر ساخته تا سخت ترین مواد غذایی را ظرف مدت 2 ثانیه تبدیل به پودر نماید .
  5. این دستگاه قادر است در حین کار موتور خود را خنک کند .
  6. خروجی مواد در این دستگاه به یک جاذبه ای تبدیل شده
  7. که در جلوی دید مشتری محصول پودر شده داخل پلاستیک ریخته میشود .

نتیجه گیری 

ما در این مقاله به معرفی بهترین مارک های آسیاب عطاری پرداختیم و بیان کردیم با دلایلی و مشخصه هایی که اگر یک آسیاب عطاری داشته باشد باعث متمایز شدن ان دستگاه آسیاب و برتر شناخته شدن دستگاه آسیاب خواهد شد.

 

 

0 0 رای
رتبه بندی مقاله
عضو
Notify of
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات