شغل ادویه فروشی و بسته بندی ادویه در منزل

شغل ادویه فروشی و بسته بندی ادویه در منزل

شغل ادویه فروشی و فروش ادویه یک ایده خوب برای کسب درآمد است. سرمایه لازم برای ادویه فروشی اندک است و فقط نیاز به یک اسیاب رومیزی برای شروع کار دارید.
با توجه به این‌که ادویه پای ثابت هر نوع غذایی است، می‌توان یک کسب و کار عالی را با فروش ادویه و یا احداث مغازه ادویه فروشی راه بیاندازید.
در این مقاله قصد داریم در مورد سود فروش ادویه، درآمد ادویه فروشی، بهترین مدل آسیاب رومیزی برای این‌کار به صورت کامل صحبت کنیم. پس تا پایان این مقاله همراه با ما باشید.

?بیشتر بخوانید: ادویه جات لازم در خانه

شغل ادویه فروشی | فروش ادویه

امروزه خود اشتغالی یکی از مهمترین فعالیت هایی است که بیشتر افراد جامعه به دنبال آن هستند. زیرا در چنین فعالیتی شما دیگر دارای کارفرما و صاحب‌کار نیستید و بنا به توان و تفکرات خود به انجام فعالیت های مختلف خواهید پرداخت.
شما به راحتی می توانید تنها با داشتن یک آسیاب رومیزی، در منزل این کار را انجام دهید و یا حتی به عنوان شغل اول خود مغازه ی ادویه فروشی راه اندازی نمایید.

بسته بندی ادویه در منزل

بسیاری از بانوان به دنبال کاری هستند که بتوانند در منزل انجام دهند و کسب درآمد کنند. به همین دلیل آسیاب ادویه و بسته بندی ادویه جات در منزل از جذابیت زیادی برخوردار است.

کار در منزل بسته بندی ادویه

با صرف هزینه بسیار کمی می‌توانید به سود خاصی دست پیدا کنید. رقابت در تولید و بسته بندی ادویه جات نسبت به بسته بندی حبوبات و خشکبار کمتر است و همین امر باعث شده کسب درامد راحت‌تر باشد.
همچنین به دلیل مصرف زیاد ادویه جات و همچنین رقابت ضعیف، ادویه جات بازار جذابی دارد. در نتیجه سود ادویه فروشی بیشتر و راحتتر است.

سود ادویه فروشی | تولید ادویه جات

سود شغل ادویه فروشی

سرمایه لازم برای ادویه فروشی

میزان سرمایه مورد نیاز جهت شروع کار 2.000.000 تومان الی 7.000.000 تومان می‌باشد.

آیا فروش ادویه سود دارد؟

برای محاسبه سود اسیاب کردن و و بسته بندی ادویه جات باید تمامی هزینه جاری را محاسبه کنیم و سپس از درامد کل  کسر نماییم.

سود ادویه فروشی

طرح توجیهی فروش ادویه

هزینه هایی که قبل از راه اندازی شغل ادویه فروشی و بسته بندی ادویه جات در منزل، باید محاسبه شوند عبارتند از:

  1. خرید پلاستیک برای تولید و بسته بندی ادویه: هزینه هر بسته 100 تایی پلاستیک 5000 تومان می‌باشد.
  2. اسیاب ادویه جات خانگی: هزینه اسیابی که شما می‌خواهید بخرید بسته به نوع انتخابی آن متفاوت است. (از 925 هزار تومان تا 500.000) می باشد.
    آسیاب 1300 به قیمت925.000 تومان، آسیاب 1400 به قیمت 2.500.000 تومان، آسیاب 1500 به قیمت 4.500.000 تومان به فروش می‌رسد)
    هزینه اسیاب ادویه خانگی، جزو هزینه‌های ثابت می‌باشد. فقط در نظر داشته باشید، هزینه استهلاک اسیاب ادویه جات سالیانه 10درصد مبلغ اسیاب محاسبه گردد.
  3. ترازو خانگی: هزینه ترازو خانگی حدودا 50.000 تومان است.
  4. هزینه برق مصرفی جهت راه اندازی اسیاب: هزینه برق مصرفی حدودا ماهیانه 20.000 الی 50.000 تومان است.

درآمد بسته بندی ادویه جات | درآمد ادویه فروشی

شغل ادویه فروشی

برای آن‌که درآمد ادویه فروشی و سود فروش ادویه را بدانید چقدر است، میزان هزینه هایی که در بالا گفته شد را از نرخ و قیمتی که ادویه جات را می‌خواهیم بفروشیم، کم کنید. در نهایت سود حاصله از هر بسته برای شما به دست می‌آید. به صورت تخمینی طبق آمار گرفته شده در سال 99، به ازای فروش هر بسته 500 حداقل سود خواهید داشت.
شما می‌توانید به راحتی با ارائه کیفیت مطلوب، با تعدادی از سوپر مارکت‌ها قرار داد ببندید و حداقل ماهی به سود 6 میلیون تومان برسید.

برای شغل ادویه فروشی بهتر است شما هزینه‌های خود را به دو مدل متغییر و ثابت در نظر بگیرید. منظور از هزینه‌های ثابت، مثل هزینه اجاره محل یا آب و برق می‌باشد و منظور از هزینه‌های متغییر هزینه‌هایی مثل خرید مواد اولیه است.

بسته بندی ادویه در منزل

 

دستگاه ادویه ساب خانگی 

برای خرید دستگاه ادویه ساب خانگی جهت پودر کردن ادویه جات در منزل باید به چند نکته توجه کنید:

  • دستگاه آسیاب عطاری کوچک تهیه کنید نه صنعتی.
  • برق مصرفی دستگاه باید تک‌فاز باشد نه سه فاز.
  • صدای دستگاه آسیاب طوری نباشد که باعث اذیت کردن همسایه ها شود.
  • قیمت دستگاه به گونه ای باشد که در ابتدای کار هزینه سنگینی را به شما تحمیل نکند.
  • خدمات پس از فروش و گارانتی آسیاب رو جدی بگیرید.

جهت خرید اسیاب رومیزی بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

خرید دستگاه رومیزی
از این رو شرکت توس شکن خراسان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های آسیاب در مشهد برای شما پیشنهادهای ویژه ای را در نظر گرفته است. از جمله آسیاب‌هایی که برای شغل ادویه فروشی می توان استفاده کرد، این مدل هاست:

اسیاب ادویه جات خانگی

بسته بندی ادویه و ادویه فروشی در منزل، یکی از کارهای است که کمترین هزینه پرتی را برای شما به همراه دارد و در سال‌های اخیر رونق بیشتری گرفته است.

آسیاب رومیزی مدل TS-1300

مکانیزم این آسیاب به‌گونه ای است که برای مصارف خانگی مناسب بوده، دارای یک عدد تیغ از جنس استیل، مخزن آسیاب 1.5 لیتراست. برق مصرفی آسیاب تکفاز، وزن آسیاب 5کیلوگرم، جنس بدنه تمام استیل است و روزانه قادر است تا 10 کیلوگرم مواد را تبدیل به پودر کند.

آسیاب رومیزی مدل TS-1400

مکانیزم آسیاب تیغه ای دوبل، جنس بدنه تمام استیل، وزن آسیاب 9کیلوگرم، توری روی دستگاه باعث الک شدن مواد می‌شود. دارای ورودی و خروجی می‌باشد که کار کردن را برای شما آسان و تسهیل می‌کند. زیر خروجی پلاستیک گذاشته می‌شود تا مواد اسیاب شده به داخل پلاستیک بریزد و روزانه قادر است تا20 کیلوگرم مواد را اسیاب کند.

آسیاب رومیزی مدل TS-1500

مکانیزم آسیاب چکشی، جنس بدنه تمام استیل، وزن آسیاب 20کیلوگرم، دارای ورودی و خروجی بوده، 3عدد توری با مش‌بندی متفاوت دارد. روزانه تا 40 کیلوگرم مواد را اسیاب می‌کند.

تولید ادویه جات | بررسی نکات مهم

سود بسته بندی ادویه جات

  • کیفیت ادویه پودر شده

امروزه به دلیل ناخالصی هایی که در ادویه جات وجود دارد مردم به دنبال ادویه ای هستند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بتوانند از نزدیک نحوه اسیاب کردن مواد را ببینند. برای موفقیت در این کار باید مشتری خود را راضی نگه دارید. به طوری‌که از کیفیت و کار شما آنچنان راضی باشد که خود نیز به تبلیغ شما بپردازد و در واقع معرف شما گردد.
یکی از بهترین و موثرترین تبلیغات نیز همین تبلیغات دهان به دهان است. کیفیت کار نه تنها باعث می‌شود فرد مشتری ثابت شما گردد بلکه خود آن نفر عامل تبلیغ شما می‌گردد.

  • حداقل زمان لازم برای رسیدن به سود فروش ادویه

برای موفقیت در هر کاری مخصوصا کار آفرینی نیاز به صبر و تلاش زیادی‌ است. حداقل زمان برای سودآوری کار تولید ادویه و بسته بندی آن در منزل حدود 6 ماه است پس زود خسته نشوید، صبور باشید.

  • اصول بازایابی و هدف گیری بازار شما

کلید موفقیت در این شغل داشتن ارتباط اجتماعی بالاست. ابتدا به بر روی افراد فامیل و نزدیکان تمرکز کرده و به مرور این دایره را به همسایگان در محله و آپارتمان گسترش دهید.

  • طراحی بسته‌های جذاب

قطعا بسته بندی جذاب و شکیل در این راه به شما کمک بسیاری می‌کند. یکی از عوامل اعتماد سازی ارائه بسته بندی شکیل درخور مشتری‌ است.
پس برای این کار تمام تلاش خود را انجام دهید و از افراد متخصص در حوزه طراحی کمک بگیرید. داشتن ایده متفاوت و جذاب شما را از بقیه رقبا یک قدم جلوتر می اندازد.

فروش ادویه در منزل

قطعا برای شما نیز این سوال پیش می‌آید که شغل ادویه فروشی و بسته بندی ادویه جات در منزل و فروش ادویه با وجود عطاری‌های متعدد و سوپر مارکت‌ها سود آور و امکان پذیر است یا خیر؟

برای این مساله باید خدمتتان عرض کنیم که، ادویه جات موجود در بازار بصورت صنعتی برای صرفا سود طراحی شده و در ادویه جات صنعتی مقداری زیادی ناخالصی بکار رفته است.
از جمله آرد گندم این مساله شاید برای افراد عادی مساله مهمی نباشد ولی برخی از افرادی که به نشاسته حساسیت دارند با مصرف کردن این ادویه ها به مشکلات جدی برخورد خواهند کرد.

مساله بعدی عطر و بوی ادویه و کیفیتی است که برای خانم های با سلیقه بسیار حائز اهمیت است. ادویه جاتی که مدت زیادی از آسیاب کردن آنها گذشته رنگ و عطر خود را به مرور از دست می دهند.
همچنین خانم هایی که مقداری وسواس دارند از تمیزی آن ها مطمئن نیستند پس در نهایت به شما رجوع خواهند کرد.

مغازه ادویه فروشی ( مغازه ی ادویه فروشی ) 

بسته بندی ادویه در منزل

اگر در پایان بخواهیم به صورت مختصر روند کاری که نیاز است تا شما برای تولید و بسته بندی ادویه در منزل و شغل ادویه فروشی را بدانید، به موارد زیر به ترتیب باید اشاره کنیم:

  • تصمیم بگیرید که آیا می خواهید تنها به دوستان یا همسایه ها خود بفروشید، یا خیر.
  • در صورتی‌که می‌خواهید کارتان را در اینده گسترش دهید و به مغازه‌ها و سوپرها نیز فروش ادویه داشته باشید، باید به فکر گرفتن مجوزهای لازم از شبکه بهداشت و جهاد دانشگاهی باشید.
  • بعد از اخذ مجوز برند خود را ثبت نمایید.
  • برای خود برنامه بازاریابی بچینید و در این راه ابزارهای تبلیغاتی همچون شبکه‌های اجتماعی برای معرفی محصولات خود راه اندازی نمایید.
  • مهمترین کار در این فرایند، تحقیق درست و جامع جهت انتخاب بهترین دستگاه اسیاب می‌باشد. ترجیحا از مراکز معتبر مشاوره بگیرید و بسته به کاربرد و میزان تولید خود خرید دستگاه را انجام دهید.
  • دستگاه پرس و بسته بندی ادویه جات نیز خریداری نمایید.
  • کار با دستگاه اسیاب و بسته بندی را به خوبی یاد بگیرید و تمارین لازم را برای بهترین ارائه و بسته بندی انجام دهید.
  • تحقیق کنید که مواد اولیه را از کجا بخرید، که هم مرغوب باشد و هم قیمت مناسب. سپس پس از تحقیق خود این مواد اولیه را به مقدار لازم خریداری نمایید.
  • تولید خود را شروع نمایید. برای جذب مشتری سعی کنید بسته بندی شما شکیل‌تر و با طرح جذابی باشد.
  • ابتدا از دوستان و همسایه های خود شروع کرده و سپس فروش ادویه و بازاریابی خود را گسترش دهید.

قبل از این‌که تصمیم به فعالیت در این کار را بگیرید بهتر است به عنوان کارورز با یکی از شرکت‌های تولیدی یا افرادی که در این حوزه کار کرده اند مشورت‌های لازم را بگیرید.

مشاوره جهت خرید دستگاه اسیاب ادویه جات خانگی برای شغل ادویه فروشی

اگر در ابتدای کار هستید و نیاز به مشاوره جهت انتخاب و خرید آسیاب ادویه جات دارید، کافی‌ است با کارشناسان ما در توس شکن خراسان در ارتباط باشید. جهت ارتباط با کارشناسان ما بر روی دکمه‌های زیر کلیک نمایید.

 

 

 

4.4 7 رای
رتبه بندی مقاله
عضو
Notify of
guest
6 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
trackback
3 سال قبل

[…] با خرید آسیاب قهوه توانسته اند به درامد خوبی از طریق شغل خانگی پردرآمد آسیاب قهوه […]

trackback
3 سال قبل

[…] دستگاه روغن گیر به سادگی می توانید کسب درامد کنید. و یک شغل خانگی پر درآمد داشته باشید […]

trackback
3 سال قبل

[…] بسیاری از بانوان هنرمند ایرانی با خرید دستگاه آسیاب توانسته اند به درامد خوبی از طریق شغل خانگی پردرآمد برسند. […]

trackback
3 سال قبل

[…] بسیاری از بانوان هنرمند ایرانی با خرید آسیاب نیمه صنعتی توانسته اند به درامد خوبی از طریق شغل خانگی پردرآمد  برسند. […]

شفیعی
شفیعی
3 سال قبل

بهترین مدل آسیابی که تو شروع کار خانگی مون میتونیم بخریم چی هست؟